29.07.2014

"Oligofrenopedagodzy lubią "starą blachę."

Dzień dobry!
Dziś chciałam nieskromnie pokazać fragment Mercedes-Benz Magazyn w którym to miałam zaszczyt się znaleźć. Jest to dla mnie niesamowite wyróżnienie, że moja pasja i podejście do Mercedesów mogło zainteresować do tego stopnia, że mogłam znaleźć się na jego stronach.


Chciałam Was zaprosić również na wyjątkowy Zlot Pojazdów Zabytkowych DRYNDA  który jest organizowany na rzecz dzieci upośledzonych umysłowo. Jako miłośniczka zabytkowej motoryzacji i przyszły oligofrenopedagog jestem zachwycona tym zlotem. Zapraszam serdecznie w imieniu organizatora, Pana Adama.
Wszystkich szczegółów możecie się dowiedzieć ze strony: www.drynda.org


Pozdrawiam serdecznie,
Iza Mercedesewicz

2 komentarze:

  1. Gratuluję pasji! :) to cudowne widzieć ludzi potrafiących oddać całe serce i duszę, i tak się poświęcić
    powodzenia i samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)
      Każda pasja potrafi wciągnąć, lecz ta na pewno będzie tą największą i do końca życia:)
      Pozdrawiam!

      Usuń