4.07.2013

Oh Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz?

O Panie, nie kupiłbyś mi Mercedesa? Tekst piosenki Janis Joplin siedzi w mojej głowie odkąd wróciłam ze Zlotu Miłośników Marki Mercedes Benz.
 Myślałam, że to będzie kolejny, niczym się nie różniący zlot a tu jednak... Wróciłam stamtąd z masą wspomnień, paroma zmarszczkami spowodowanymi ciągłym uśmiechem i przede wszystkim nasycona pięknem Mercedesów. Kiedyś, prowadząc bloga modowego wystarczyło, że otworzę Vogue i już miałam mnóstwo pomysłów a teraz mnóstwa inspiracji dostarczył mi ten zlot. Podziwiałam prawdziwe cacka dopieszczane miłością jaką darzą Ci pasjonaci swoje samochody, jak i również nasłuchałam się wielu historii o MB.
 Jeśli dołączać do klubu Mercedesa- to tylko do Nasza-E-klasa. Prawdziwi koneserzy co wyznają zasadę "Wiem co jest szykiem- jeżdżę klasykiem". Trudno mi tu faworyzować któregoś Mercedesa, ale radzę zwrócić szczególną uwagę na S klasę. Piękno, klasa i moc zawarta pod symbolem 126.
Jednak każdy Merol był tam wyjątkowy i chyba zgodzicie się, że pomimo upływu czasu słowa Warszawskiego Mechanika, Jerzego Kustosza są jak najbardziej ponadczasowe- "Powiedzenie "ma Mercedesa" określało zaradność zamożność i kulturę człowieka. Z tą kulturą bywało różnie, ale posiadanie Mercedesa wyróżniało w oczach społeczeństwa pod każdym względem".

Dziękuję i pozdrawiam:)















 






















Siostry Mercedes:) Wszystkie trzy piękne MB wyszły z fabryki w 1986r























Niedziela- ostatni dzień zlotu. Jak widać S klasy (tak jak i ich właściciele) są niezawodne;)





Tutaj piosenka o której Wam wspominałam. Na pewno wpadnie w ucho:)



7 komentarzy:

  1. Dziękujemy za przemiłe towarzystwo, nie zapomniane wrażenia i wspólne wspomnienia które na zawsze pozostaną w pamięci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy z Kosą:) I mamy cichą nadzieję, że to idealne spotkanie będzie tylko początkiem...;)

      Usuń
  2. Nic dziwnego, że Wam wszystkim się zlot udał. Bo "Mercedes-Benz to nie marka samochodu....................................To stan umysłu"

    Pozdrawiam Wszystkich, którzy swoje Gwiazdy już mają. Jak i Tych którzy jeszcze nie wiedzą, że gdzieś ich gwiazda jest i na nich czeka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zobaczyłam, że kolejny komentarz pojawił się na moim blogu bałam się, że tym razem nie będzie aż tak miły... A tu proszę! Kolejny pasjonata i w dodatku optymista:)
      "którzy jeszcze nie wiedzą, że gdzieś ich gwiazda jest i na nich czeka"- najpiękniej jest gdy już się odkryje swoją Gwiazdę i uparcie dąży by mogła zabłysnąć na drogach:)

      Usuń
  3. To niesamowite z jakim namaszczeniem opisujesz Mercedesy! :)
    Może kiedyś się spotkamy na jakimś zlocie, choć nie mam Mercedesa, to czasem bywam porobić zdjęcia na portal :)
    Z opinii znajomego mogę polecić klub MB8 -> http://www.w114-115.org.pl

    Podobno ludzie mega znają się na rzeczy, a dyskusje są merytoryczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztuki pisania dopiero się uczę;)
      A skoro fotografujesz Oldtimery to nie wykluczam takiej możliwości np. na Sosnowieckim Spotkaniu Starych Samochodów:)
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
  4. ZLOT MEGA :) ZDJĘCIA OPIS NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE !
    Towarzystwo i samochody rewelacja ;)
    Pozdrawiam wszystkich ;D Malutka inaczej Kosa

    OdpowiedzUsuń